خانه / اجتماعی / کشتی نساز ای نوح طوفان نخواهد آمد.

کشتی نساز ای نوح طوفان نخواهد آمد.

       کشتی نساز ای نوح طوفان نخواهد آمد.
      این روزها این عکس با شعر:
کشتی نساز ای نوح           طوفان نخواهد آمد
بر شوره زار دلها                باران نخواهد آمد
شاید به شعر تلخم           خرده بگیری اما
جائی که سفره خالیست     ایمان نخواهد آمد
در فضای مجازی بعنوان تلخ ترین ظنز دست بدست می شود .
و بیشتر دست بدست کنندگان این ظنز فقط به قطعه (جائیکه سفره خالیست    ایمان نخواهد آمد)
تمرکز کرده اند. بدون اینکه بدانند این عکس از کجا تهیه شده و عاملان و مسببان این جنایتها چه کسانی هستند
   بنظر می رسد این عکس مربوط به آوارگان جنگی کشور دوست و برادر سوریه باشد !

کشوری که به جرم مقاومت در مقابل اسرائیل مورد هجوم گرگ صفتانی همچون آمریکا ، اسرائیل ، ترکیه ، عربستان ، قطر ، فرانسه، انگلیس قرار گرفته است.

و با تروریستهای اجاره ای و جنگهای نیابتی و مدرنی که براه انداخته اند. این کشور را نابود و مردم آنرا آواره کرده اند.

پس برای نابودی عاملان اصلی این جنایات ، دعا کنیم، خدا  ریشه این ظلمان را از زمین برچیند.

مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر فرانسه ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر اردوغان ، مرگ بر آل خلیفه

درباره mearage

۴ دیدگاه

  1. شگفتا …
    منظورتون که احتمالا ایران و روسیه نیستن ؟؟
    چون تنها حکومتهایی که به بشار اسد تو سرکوب ۸۰ درصد مردم کشور سوریه کمک کرد کشو.رهای اجنبی ایران و روسیه بودن البته از نظر سوریه ای ها اجنبی. از نظر ایرانیا که مدافعان حرم خاندان اسد دیکتاتور سوریه
    ببخشید که نمیتونیم گوسفند باشیم و هیچی رو نفهمیم موفق باشید

    • آمریکا مردم سوریه را که از ۱۰۰ کشور جهان جمع آوری و بسوی سوریه روانه کرد تا انقلاب کنند و با هدف ایجاد حکومتی بنام دولت اسلامی عراق و شامات (داعش) شروع به قتل و غارت و سر بریدن و سوزاندن و اعدام و برده فروشی و حملات شیمیائی بنای انقلاب داشتند. آمریکا در طول این ۸ سال جنگ تمام رسانه ها و سازمان ملل را موظف به پشتیبانی از این جنایتکارن وادار نمود و هر زمان که در جبهه ها شکست میخوردند نیز با بمباران ارتش عراق و سوریه و هلی برد فرماندهان این گروه تروریستی را نجات میداد. و اکنون که سرش به سنگ خورده. این انقلابیون سوری را به کشورهائی مانند افغانستان و یمن و لیبی و سایر کشورهای آفریقائی منتقل کرده تا اهداف جنایتکارانه اش را در آنحا پیاده کند. این ترویستها مردم واقعی سوریه بودند. نه آنهائی که در پای صندوق های رای نمایندگانشان را انتخاب میکردند و داوطلبانه در جبهه های جنگ از کشورشان دفاع و سرزمینسان را آزاد کردند.

  2. عجیبه واقعا تا جایی که من میدونم یدونه سوریه وجود داره تو دنیا اونم اسراییل حمله نکرد به مردمش بلکه مردمش بر ضد دیکتاتوری بشار اسد جنایتکار قیام کردن که اونم با کمک اجنبی هایی مثل روس و انگلیس … ببخشید روس و ایران دست به کشتار مردم کشور خودش زد . و همینم باعث باز شدن پای حکومت اسلامی شام .. یا همون داعش شد
    لطفا دروغ هم میگید ذکر کنید مربوط به کدوم فیلم هست . نگید مربوط به واقعیته ..
    ۸۰ درصد کشور سوریه بر علیه خاندان جنایتکار اسد قیام کردن که حتی ارتش تا دندون مسلحشم نتونست سرکوبشون کنه به کمک دیکتاتور جنایت کار دیگه دست به کشتار مردمش زد .

    • ۱۰ سال پیش کلینتون اعلام کرد که خاور میانه جدیدی در حال شکل گیری است.در آنموقع کسی متوجه منظور او نشد.تا اینکه انقلابهای عربی که از تونس شروع و لیبی و مصر و یمن را در نوردید و در دروازه های پادشاهی عربستان سعودی بود. که فریاد کنگره آمریکا بلند شد. که چرا دولت آمریکا دست روی دست گذاشته تا کشورهای زیر سلطه اش یک پس از دیگری از سلطه او خارج شوند.
      آمریکا علاوه بر عقیم کردن انقلابات یاد شده، بمنظور واکسینه کرده گاو بزرگ و شیرده عربستان مسیر انقلابها را بسمت سوریه تغییر داد و ۷ تریلیون دلار بخاطر علاقه ای که به مردم سوریه داشت خرج کرد و از ۱۰۰ کشور جهان جنگجویانی روانه سوریه نمود. تا دموکراسی را توسط بمب و موشک و جنایتکاران داعش در کشور سوریه که تا ۴۴۰ سال آینده ذخیره نفتی دارد نهادینه کند.
      و اسرائیل دیگری را که سلطه اش از نیل تا فرات تعریف شده بوده را در منطقه مسقر کند.
      نمیدونم چرا آمریکا در کشوری مثل عربستان که انتخابات معنی ندارد و زنانش تا کنون حق رانندگی ندارند. تمایلی به ایجاد دموکراسی ندارد و دلش به حال ملت آن کشور نمیسوزد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
x

شاید بپسندید

سم زدایی کبد و کبد چرب!

سم زدایی کبد و کبد چرب! زردچوبه مجاری صفراوی را برای بهبود جریان صفرا و پاکسازی کبد محافظت می کند و سلول های کبد را ...

غضروف سازی با مواد غذایی

غضروف سازی با مواد غذایی. یکی از اسیدآمینه‌هایی که در غضروف سازی سریع موثر است اسیدآمینه‌ی لیزین می‌باشد که نقش مهمی در جذب کلسیم، تولید ...

حق الناس مهمترین پیام شب عاشورا

حق الناس مهمترین پیام شب عاشورا: امام حسین ع در شب عاشورا خطاب به یاران فرمودند هر کس حق الناس به گردن دارد برود. امام ...